Referenssit

Referenssejämme

  • Vanhan Porvoon brändiarvon kehittämisen ohjelma (2024), Porvoon kaupunki, FCG Oy
  • Tuusulanjärven alueen brändi ja matkailullisen vetovoiman kehittäminen (2023), Tuusulan ja Järvenpään kaupungit
  • ’Hernesaaren identiteetti ja maine’, 2016– Helsinkiin rakentuvan uuden kaupunginosan brändin kehittäminen. Helsingin kaupunki, Talous- ja suunnittelukeskus 
  • ’Alppikylän identiteetti ja maine’, 2015– Helsinkiin rakentuvan uuden kaupunginosan brändin kehittäminen. Helsingin kaupunki, Talous- ja suunnittelukeskus 
  • ’Kuninkaantammen identiteetti ja maine’, 2014– Helsinkiin rakentuvan uuden kaupunginosan brändin kehittäminen. Helsingin kaupunki, Talous- ja suunnittelukeskus 
  • Kotka-Hamina seutumarkkinoinnin brändiuudistus ja yhtenäistämisen roadmap, 2016, Cursor Oy 
  • Kotka-Hamina seutumarkkinoinnin osallistavan toimintamallin kehittäminen, 2016, Cursor Oy 
  • Levi 4 – Levin matkailuliiketoiminnan ja toimintaympäristön kehittämishanke, Levin brändin kehittämistä koskeva osuus FCG Oy:n laajemmassa projektissa, 2015 
  • Tuusulanjärven alueen brändi ja matkailullisen vetovoiman kehittäminen (2014), Tuusulan ja Järvenpään kaupungit
  • Lapin maakunnan brändi, 2011-2012, Lapin liitto
  • Kemi-Tornio-Haaparanta-alueen brändin kehittäminen, 2011, Kemi-Tornio alueen kehittämiskeskus ry & Lapin elämysteollisuuden osaamiskeskus, LEO
  • ”Suomenlinna huomenna”, maailmanperintökohteen brändin kehittämisen ohjelma, 2010-2011, Suomenlinnan hoitokunta
  • Tampereen seutukunnan brändistrategia, 2010, asiantuntijatuki, Differo Oy 
  • ’Millaisena Suomi nähdään’-selvitys, 2009, Finland Promotion Board/Ulkoasiainministeriö 
  • Helsingin matkailubrändin toteutuminen palveluliiketoiminnassa –tutkimus, 2008, Helsingin kaupunki 
  • ’Rovaniemen Joulubrändi – Matkailubrändin kehittäminen’, 2010, Lapin elämysteollisuuden osaamiskeskus, LEO 
  • Suomen Maabrändivaltuuskunnan asiantuntijatuki, Finland Promotion Board, 2009 
  • Suomen Maabrändin rakentamisen toimenpideohjelma, Ulkoministeriö 2008 
  • Helsingin matkailubrändin toteutuminen pääkaupunkiseudun palveluliiketoiminnassa, Helsingin kaupunki 2008 
  • Millaisena Suomi nähdään – tutkimus, Matkailun edistämiskeskus 2008 
  • Tourism Marketing Strategy 2009-2012, Tallinn City Tourism & Convention Bureau, 2008 
  • Ketterä kehitysverkosto – Brändin kehittäminen teknologiayritysten verkostolle, Teknologiakeskus Techvilla Oy, 2009